فروشگاه تخصصي ورزشي اكشن شاپ

200 گل برتر فرانچسکو توتی
امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

لذت خرید راحت و مطمئن


این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي :: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد ::
ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی

200 گل برتر فرانچسکو توتی

مستند 200 گل برتر فرانچسكو توتي

فرانچسكو كبير

گل ها و لجظات تكرار نشدني همراه با فرانچسكو توتي

 خريد اينترنتي - پستي مستند گل هاي برتر فرانچسكو توتي



به همان خوبی که او یک گلزن است یک بازیکن خلاق و بازی ساز برای تیم ملی ایتالیا و همچنین باشگاه خود به حساب می رود . توتی در تیم ملی ایتالیا بعنوان یک مهره اصلی و اسطوره ایی به حساب می رود که در زمان های حساس با خلاقیت خود به کمک تیم آمده است

خیلی از کارشناسان عقیده دارند که او پدیده فوتبال ایتالیا در سالهای اخیر است . او همچنین سمبل باشگاه و شهر رم هم به حساب می آید زیرا که هیچوقت این شهر را با وجود پیشنهاداتی به مراتب بهتر ترک نکرده است و بهترین گلزن تاریخ باشگاه رم به حساب می آید .
خريد اينترنتي - پستي مستند گل هاي برتر فرانچسكو توتي

فرانچسکو توتی متولد رم ایتالیا، و متولد سپتامبر 1976 می باشد. توتی اکنون در تیم آ. اس. رم ایتالیا و تیم ملی ایتالیا که با آنها موفق به کسب جام جهانی ۲۰۰۶ شد بازی می‌کند. پست فرانچسکو توتی مهاجم یا هافبک تهاجمی است. هر چند بیشتر در پست مهاجم دوم معروف است یک متصل کننده میان دو پست که بازیکن در نقش یک لینکر خط هافبک را به مهاجم یا مهاجمان متصل می‌کند. او همچنین اولین گزینه برای ضربات آزاد و پنالتی‌ها در رم است که تا کنون گل‌های فراوانی از روی توپ‌های مرده به ثمر رسانده‌است .

به عنوان بهترین گلزن باشگاه با بیشترین بازی انجام داده برای تیم در تاریخ باشگاه ثبت شده‌است. در ۱۷ ژوئن سال ۲۰۰7 وی به عنوان ارزشمند آقای گلی اروپا دست یافت و کفش طلای قارهٔ سبز را از آن خود کرد.

گل های فراوانی از روی توپ های مرده به ثمر رسانده است.توتی به عنوان سمبل رم شناخته می شود چون تا كنون باشگاه را علی رغم پیشنهادهای بسیار از تیمهای قوی تر و ثروتمند تر ترك نكرده است

وي به عنوان بهترین گلزن باشگاه با بیشترین بازی انجام داده برای تیم در تاریخ باشگاه ثبت شده است.در 17 ژوئن سال 2007 وی به عنوان ارزشمند آقای گلی اروپا دست یافت و كفش طلای قاره ی سبز را از آن خود كرد.

 

 خريد اينترنتي - پستي مستند گل هاي برتر فرانچسكو توتي


خوشحالی معمول توتي دویدن به كنار زمین و بوسیدن حلقه اش برای احترام به همسرش است و این كه از خداوند به خاطر پسرش با بالا بردن انگشتش شكر میكند.ولی هم اكنون وی برای شادی انگشت شستش را میمكد به این نشانه كه گل هایش را به خودش تقدیم می كند.او چند شادی داشت كه منحصر به فرد بود.یك بار وی توپ را درون پیراهنش قرار داد و به پشت خوابید و هم تیمی هایش توپ را در آوردند به نشانه ی تولدفرزند پسرش.یك بار دیگر وقتی وی موفق به گل زنی در دربی شد به طرف دوربین رفت و شروع به فیلم برداری كرد.

توتی در حال حاظر سفیر یونیسف می باشد.توتی 2 كتاب جك چاپ كرده تا برای فقرا پول جمع كند.كتاب های توتی برای ماه ها در بین پرفروش ترین كتاب ها قرار داشتند.برخی از جوك ها به صورت كلیپ های كوتاه در آمد كه توسط توتی و هم تیمی هایش هم چون دل پیرو,بوفون,دلوكیو,نستا و كاسانو بازی شد.الگوی توتی در فوتبال جوزپه جیانینی كاپیتان سابق رم می باشد كه وی را مانند برادر بزرگتر خود می داند.

توتی در ضربات چیپ مهارت خاصی دارد و گلهای زیبای بسیاری از این طریق به ثمر رسانده است.پنالتی حساس در یورو 2000 به ادوین وندرسار,گل زیبا در دربی و گلی كه به اینتر زد از نمونه ی بارز گل های زیبای توتی از طریق ظربه ی چیپ میباشد

 خريد اينترنتي - پستي مستند گل هاي برتر فرانچسكو توتي

در این فیلم گلچین  زیبا 200 گل برتر از این بازیکن سرشناس را به تصویر کشیده شده است و صحنه هایی زیبا  از حضور وی در آ.اس. رم را مشاهده خواهید کرد که هیچ وقت تکرار نشدند. این فیلم گلچین زیبا از این بازیکن سرشناس را به تصویر کشیده شده است و صحنه هایی زیبا  از حضور وی در آ.اس. رم را مشاهده خواهید کرد که هیچ وقت تکرار نشدند.

 

 


ش.م. 5487956321542108


دسته بندي: فوتبال,200 گل برتر فرانچسکو توتی,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

رهگیری سفارشات

 برای اطلاع دقیق از وضعیت سفارش خود میتوانید با مراجعه به سایت پست به آدرس http://itemtracking.post.ir/  و وارد کردن کد  کد ره گیری پستی،که هنگام ثبت سفارش دریافت کرده اید سفارش خود را رهگیری نمایید.

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد